Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Siara44 | użytkownik

imię i nazwiskoKris adresAntwerpen zarejestrowany25.05.2007 @22:12:15 ostatnio na stronie13.07.2015 @18:39:33



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu5063644
digarty28 komentarze124 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Rafshchax    28.01.2012 @22:20:53
Dzieki za rady i uwagi
Pozdrawiam.
_______
"I'm afraid to wake,
I'm afraid to love."
~funeralofheart    28.01.2012 @20:57:13
Dzięki, pozdrawiam
~katdla    17.01.2012 @15:35:59
dziękuje...
_______
'lekko pozacierały się granice między dobrem a złem, w każdą stronę rozbiegły się znaki jak psyy...'
!22zddr    14.03.2011 @09:24:27
Dziękuję.
_______
morpheusgallery.com/Dariusz+Zawadzki/#cnt
!22zddr    14.03.2011 @09:24:27
Dziękuję.
_______
morpheusgallery.com/Dariusz+Zawadzki/#cnt
~Agentka007xox    06.10.2010 @11:46:05
Dziękuje Krystianie
p.s- dawno tu nie gościłeś Pozdrawiam xox
_______
~Agentka007xox    27.02.2010 @13:47:08
Nie dla mnie taka rozmiarówka
_______
~Agentka007xox    23.02.2010 @16:46:07
Ah dziękuje za komentarze jak to miło Cię usłyszeć
A ta pani to na szczęcie nie ja xp

Pozdrawiam Krystianie xox
_______
~Jochashu    06.12.2009 @17:47:01
Tak, wczoraj już jeden nowy wrzuciłem ale został usunięty z niewyjasnionych mi powodów. Ale spoko za momencik wrzuce znowu.
_______
Niech moc będzie z tobą
~Agentka007xox    11.08.2009 @13:11:24
Ale robione w sierpniu ;]
_______
~tw07    23.06.2009 @00:46:04
Dziękuję.
~oceanbed    21.06.2009 @00:06:33
hehe dziękuję bardzo niechaj ten królik przypomina każdemu o czasach swojej młodości kiedy byliśmy młodzi no i dokładnie słońce takie miało być, niedbałe i nędzne i dzięki za pochwałę galerii pozdrawiam cieplutko man
~chemical23    16.06.2009 @16:56:46
dziękuję bardzo : **
~ClaaaudiaR    16.06.2009 @13:41:37
W tym budynku jest elektrownia cieplna
_______
"Żeby żyć tak jak chcesz... żyć swoim życiem..."
~ClaaaudiaR    15.06.2009 @14:47:25
Dziękuje za bardzo miły komentarz =) =*
_______
"Żeby żyć tak jak chcesz... żyć swoim życiem..."
~guina    09.06.2009 @20:54:59
dziękuję
Pozdrawiam!!!
~EmiliaPapka    07.06.2009 @16:07:23
nie Tooofikk tylko TYMEK

dzięki
_______
Nie 'fotografuję',
nie 'robię fotek' tez.
Raczej tylko zatrzymuję czas w obrazie.
~Marselka    04.06.2009 @16:06:03
Dzięki :D
~ToSem    04.06.2009 @00:10:33
dzięki jak dobrze pójdzie to dokłądnie ta czarna będzie moja :D
~starydziad    27.05.2009 @00:38:06
hmmmm... wiesz, bo to bardzo subiektywne...dla Ciebie ma znaczenie i Ci się podoba, bo to takaś Twoja ekspresja... i patrzysz na to przez pryzmat właśnie tego swojego subiektywnego uczucia... ale zrozum , ze obiektywnie nie zawsze są za dobre.... czasami te prace są pod względem ARTYSTYCZNYM bardzo słabe niestety... to nie takie łatwe, swoje wizje, odpady z głowy najtrudniej przedstawic i to dosyć skomplikowane... to że coś płynie z serca nie znaczy że musi być kiepskie... u mnie wszystko co mam w galerii jest z duszy , wszystko oprócz kopii obrazów różnych artystów Miałam to szczęście, że innym sie spodobało, ale okropnie sie napociłam nad każdą praca, żeby chociaż odrobine przypominało to co siedzi w mojej głowie...
Powodzenia w wyrażaniu siebie Pamiętaj że jedno nie wyklucza drugiego
_______
"Shoulders, toes and knees... I'm 36 degrees... "
~starydziad    27.05.2009 @00:22:27
Hmmmm, dziękuję pięknie ) ...
_______
"Shoulders, toes and knees... I'm 36 degrees... "
~Marselka    26.05.2009 @22:03:37
Jestem na nie. Nie podoba mi się zdjęcie
~sweetshrew    24.05.2009 @13:15:38
Ponieważ dopiero one powstają, jak jakiś skończę to na pewno dodam
pozdrawiam serdecznie^^
_______
" Przemijamy jak wszystko by w ten sposób przetrwać..."
~fyb    23.05.2009 @09:27:53
czesc
~Agentka007xox    13.05.2009 @14:36:20
Panie Krisie niech Pan doda nowe rysunki :D

xoxox
_______
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt